lifeinbromma's Blog

Lifestyle & Feelgood

Medium

2 kommentarer

Har alltid fascinerats av det andliga och av extentiella frågor. Program som det Okända och diskussioner om livet och döden är något som ligger mig varmt om hjärtat. Kanske för att det inte finns några rätta svar. Allt handlar om sin egen uppfattning och tolkning.

Jag träffade min kusin i söndags som berättade att hon hade varit hos ett medium ute i Danderyd. Mycket av det som sas kunde hon omöjligen kunnat ta reda på eller chansat sig till. Blev otroligt nyfiken och har nu bokat in en tid för mig, M och mamma.
Återkommer när vi varit där!!

20130611-080111.jpg

Författare: lifeinbromma

Fyller snart 40 år Tre underbara söner och en lika underbar man Katten Nalle Bor i Bromma, såklart :-) Här kommer jag skriva allt mellan himmel och jord, Livet med allt vad det innebär och såklart det som sätter lite piff på vardagen!

2 thoughts on “Medium

  1. Oj vad spännande! Jag är nog lite för feg för sådant?!? Kul o höra vad du tyckte! Ha en härlig tisdag fina! Kram Petra

Kommentera

