lifeinbromma's Blog

Lifestyle & Feelgood

Mer shopping

Lämna en kommentar

Jag måste säga att jag är väldigt tudelad till dessa stövlar. ALLA har dom, speciellt de som är under 16 år. Sjukt tråkigt att ha något som alla andra har men jag valde i alla fall Med kort skaft vilket inte är lika vanligt. Jag pratar såklart om Hunter stövlar. Har aldrig ägt ett par gummistövlar så nu när jag fyllt 40 är det kanske dags!??
Känner mig som en riktig skogmulle, fleece och gummistövlar inom loppet av två dagar!

20130610-173701.jpg

Författare: lifeinbromma

Fyller snart 40 år Tre underbara söner och en lika underbar man Katten Nalle Bor i Bromma, såklart :-) Här kommer jag skriva allt mellan himmel och jord, Livet med allt vad det innebär och såklart det som sätter lite piff på vardagen!

Kommentera

