lifeinbromma's Blog

Lifestyle & Feelgood

Heldag på sjön

Lämna en kommentar

Idag har vi varit ute hela dagen med båten. I sju timmar. Trots att jag smörjde in mig med spf 30 så fick jag rejält med färg. Solen är galet stark.
Men vilken härlig dag. Njöt som tusan.

Nu är vi på väg hem till C & M. Våra ständiga följeslagare. Öl vin och spelkväll. Inte är jag mycket för spel och jag hatar att förlora men det är bara att gilla läget.

Såg så fina betongkrukor på Studio Karins blogg. Vill också pynta och göra fint. Känns som det är en evighet till dess.

20130608-192911.jpg

20130608-192902.jpg

Författare: lifeinbromma

Fyller snart 40 år Tre underbara söner och en lika underbar man Katten Nalle Bor i Bromma, såklart :-) Här kommer jag skriva allt mellan himmel och jord, Livet med allt vad det innebär och såklart det som sätter lite piff på vardagen!

Kommentera

