lifeinbromma's Blog

Lifestyle & Feelgood

En vägg av syren

Lämna en kommentar

Det som jag verkligen älskar med vårt hus är ljuset. Det flödar in sol och gränsen mellan ute oh inne är hårfin. Från vårt köksfönster så möter jag ett hav av lila syrener och ett stort bigaråträd och man ser inte längre ut på gatan….det är en ynnest att få bo så här, det är jag så medveten om.

Fåglarna kvittrar och dagen är fullspäckad. Jobb, två läkarbesök, två studentmottagningar och jätte grej på kvällen som jag får återkomma till imorgon…!!!

20130605-070029.jpg

Författare: lifeinbromma

Fyller snart 40 år Tre underbara söner och en lika underbar man Katten Nalle Bor i Bromma, såklart :-) Här kommer jag skriva allt mellan himmel och jord, Livet med allt vad det innebär och såklart det som sätter lite piff på vardagen!

Kommentera

