lifeinbromma's Blog

Lifestyle & Feelgood

Nude naglar

2 kommentarer

Idag hade jag en mysig lunch med fina Camilla. Hann med både deep talk och shopping. Inte illa presterat på en timmes lunch. Hittade två toppar på & other stories. Inte jätte imponerad av utbudet måste jag säga. Känns lite b, inredningen känns som man är i en lager lokal där man satt upp tillfälliga klädstänger. Bakläxa HM!

Är sugen på ett nude färgat nagellack men har inte hittat den perfekta färgen. Idag hittade jag dock ett nagellack från Tyskland som var så fint men det säljs såklart inte i Sverige.

20130527-204537.jpg

Författare: lifeinbromma

Fyller snart 40 år Tre underbara söner och en lika underbar man Katten Nalle Bor i Bromma, såklart :-) Här kommer jag skriva allt mellan himmel och jord, Livet med allt vad det innebär och såklart det som sätter lite piff på vardagen!

2 thoughts on “Nude naglar

  1. Visst är det svårt att hitta den där perfekta färgen. Jag tror att jag hittat rätt nu, eller i alla fall ett jag tycker om men det blev en del felköp på vägen. / Linda

Kommentera

