lifeinbromma's Blog

Lifestyle & Feelgood

Utbyggnaden

Lämna en kommentar

Oj vad många dagar det har gått utan att jag tittat in här på bloggen. Det har varit galet med aktiviteter och sena kvällar så tiden har inte funnits helt enkelt.

Hur som helst så både älskar och hatar jag när maj månad kommer. Det är ju underbart när värmen och solen äntligen infinner sig men av någon anledning är det månaden där ALLT ska hinnas med. Både socialt, barnens aktiviteter, trädgård som ska skötas, båten som ska putsas och sjösättas och 1 miljon andra saker. Man vet att man lever! Å andra sidan vore det väl fruktansvärt om det inte hände något…

De sista dagarna har jag hunnit med massa kul och det har blivit mycket skumpa och drinks. Love it!!!
Dessutom klämde jag in en löptur igår för att se om knät höll och det gjorde det!! Sprang 6 km längs vattnet och det kändes jätte bra. Ska springa imorgon igen. Jag blir så peppad av att springa med bra musik!!

Hittade ett hus på Hemnet som ligger i Bromma och är till salu nu. De hade en tillbyggnad som kommer att påminna om vår. De hade också matsalen där så jag tog lite tips hur man kan inreda. Älskar den inbyggda sittbänken.

20130505-115416.jpg

20130505-115425.jpg

20130505-115432.jpg

20130505-115448.jpg

Författare: lifeinbromma

Fyller snart 40 år Tre underbara söner och en lika underbar man Katten Nalle Bor i Bromma, såklart :-) Här kommer jag skriva allt mellan himmel och jord, Livet med allt vad det innebär och såklart det som sätter lite piff på vardagen!

Kommentera

