lifeinbromma's Blog

Lifestyle & Feelgood

Förvirrat

Lämna en kommentar

Men vad är det för dag egentligen!?! Sjukt förvirrat att vara ledig så här mitt i veckan. Det känns som söndag men det är ju onsdag. Jobbar imorgon men sedan är jag ledig i tre dagar till! Hurra!

Firade Valborg hos Jens och Maria tillsammans med två andra familjer. Så gott, så trevligt och så sent. Kom hem halv tre…ännu en dag med trötta ögon.
Tog en långpromenad med Malin och som vanligt ventilerades dom viktiga frågorna. Sätter igång många tankar..

Ikväll hade vi våra underbara grannar på middag. H ska påbörja en behandling mot sin cancer inom kort och det är så sjukt surrealistiskt och orättvist det dom nu ska genomlida och gå igenom.
Tårarna kom under hela middagen. Livet är FÖR skört.

För att pigga upp mig skulle jag vilja köpa hem lite sommarblommor. Helst Mårbacka. Min favorit.
Bilder från Studio Karin.

20130501-224109.jpg

20130501-224120.jpg

Författare: lifeinbromma

Fyller snart 40 år Tre underbara söner och en lika underbar man Katten Nalle Bor i Bromma, såklart :-) Här kommer jag skriva allt mellan himmel och jord, Livet med allt vad det innebär och såklart det som sätter lite piff på vardagen!

Kommentera

