lifeinbromma's Blog

Lifestyle & Feelgood

Återhämtning

Lämna en kommentar

Idag var jag inte stark när jag vaknade vid 7…somnade vid 3 imorse och var då i rätt fin form men idag har jag inte varit kaxig…hua!
Åt hamburgelunch hos Calle & Malin och det satt som en smäck. Bästa bakis maten.
Vi träffas alldeles för sällan och det märkte jag framför allt när jag såg tvillingarna. Skäms över att inte träffat min guddotter mer. Skärpning!

Igår sprayade jag mina ljusstakar och lite annat som jag hittade i lådorna. Riktigt kul var det och de blev rätt fina också.

20130428-151326.jpg

Igår hann jag också med att vara lite inredningshjälp åt granne Mattias. Han har redan så fint hemma så jag vet egentligen inte vad jag bidrog med! Han gör så himla coola lampor som han faktiskt sa att han skulle göra en åt mig också.

Idag blir det LUGNT. Gäller att återhämta sig till Valborg då det lär bli en favoritrepris från gårdagen.

Författare: lifeinbromma

Fyller snart 40 år Tre underbara söner och en lika underbar man Katten Nalle Bor i Bromma, såklart :-) Här kommer jag skriva allt mellan himmel och jord, Livet med allt vad det innebär och såklart det som sätter lite piff på vardagen!

Kommentera

