lifeinbromma's Blog

Lifestyle & Feelgood

Lovely friday

Lämna en kommentar

Vilken dag! Bästa början med frukost med F på Park. In till stan och gjorde ett stopp på Svenskt Tenn, Manhattan brickan köptes och F slog till på massa fina tyger. Kuddar och lampskärmar skulle sys. Jag kommer med glädje göra en copy paste på idén med lampskärmarna. Så svårt kan det väl inte vara att klä en lampskärm?!?!

Jag fick ett hot tips att Filippa K hade utförsäljning i Barkaby. Alla kläder 100 kr/plagg. Det gick ju såklart inte att missa så det fick bli ett köande på dryga timmen men det var det värt eftersom jag köpte kläder för 500 kr, värda 7000 kr! Nöjd!

In till Top Model eventet. Bara piffade 18 åringar så det blev en lugn kväll för mig. Hemma redan vid 21.30. Men en generös goodie bag blev det!

20130426-221329.jpg

Författare: lifeinbromma

Fyller snart 40 år Tre underbara söner och en lika underbar man Katten Nalle Bor i Bromma, såklart :-) Här kommer jag skriva allt mellan himmel och jord, Livet med allt vad det innebär och såklart det som sätter lite piff på vardagen!

Kommentera

