lifeinbromma's Blog

Lifestyle & Feelgood

Ut o cykla

Lämna en kommentar

Den enda cykeln jag har ägt var en rosa Crescent, tre växlad. Jag fick den när jag var 10 år och den höll till det att jag var 30. Sedan fick jag två cyklar av farfar som var punka på från början och de har stått bakom boden och rostat sönder. Ska göra ett försök att sälja dom på Blocket. Något får man väl…

Nu har jag i alla fall hittat CYKELN – herreguuuud!! Den är ju som en godisbit. Det är företaget Bikeid som ligger bakom den geniala idén att man kan designa sin egen cykel. På hemsidan kan du välja utförande och vips så har du din drömcykel. Inte billig men å andra sidan blir du ganska ensam om den. STOOOORT HABEGÄR!!

20130425-064456.jpg

Författare: lifeinbromma

Fyller snart 40 år Tre underbara söner och en lika underbar man Katten Nalle Bor i Bromma, såklart :-) Här kommer jag skriva allt mellan himmel och jord, Livet med allt vad det innebär och såklart det som sätter lite piff på vardagen!

Kommentera

