lifeinbromma's Blog

Lifestyle & Feelgood

Ha begär

Lämna en kommentar

Det händer tyvärr ganska ofta – att jag typ får andnöd när jag ser något som jag verkligen verkligen vill ha. Idag inträffade det . Igen.
Kollar massvis med bloggar och sist ut är Starwoman. Jätte härlig inredningsstil och hon hade köpt några lampor från Frama. Otroligt fina och jag måste ha. Tänker mig dom över en skänk eller i ett fönster. Älskar kombon koppar och vitt.

Bilder från Starwoman

20130422-152710.jpg

20130422-152720.jpg

Författare: lifeinbromma

Fyller snart 40 år Tre underbara söner och en lika underbar man Katten Nalle Bor i Bromma, såklart :-) Här kommer jag skriva allt mellan himmel och jord, Livet med allt vad det innebär och såklart det som sätter lite piff på vardagen!

Kommentera

