lifeinbromma's Blog

Lifestyle & Feelgood

Drinkvagn

Lämna en kommentar

Jag köpte ju ett drinkbord från Hay som jag gillar så mycket men tror (som jag skrev igår) att de ska få bli sidobord vid soffan. Såg idag på House of Philias blogg ett sådant fint drinkbord från House Doctor

20130418-231601.jpg

20130418-231608.jpg

Gillade att det var i glas….

Mitt matbord är fortfarande i Helsingborg och de blir levererat först i nästa vecka då de glömde bordsbenen på Lauritz i Danmark…suck!

Författare: lifeinbromma

Fyller snart 40 år Tre underbara söner och en lika underbar man Katten Nalle Bor i Bromma, såklart :-) Här kommer jag skriva allt mellan himmel och jord, Livet med allt vad det innebär och såklart det som sätter lite piff på vardagen!

Kommentera

