lifeinbromma's Blog

Lifestyle & Feelgood

Bra karaktär idag

Lämna en kommentar

Onsdagen redan till ända och vilken onsdag sen! Strålande sol och 15 grader. Finally!

Åt lunch inne i stan med Camilla och trots att vi inte lägre är på samma arbetsplats försöker vi träffas åtminstone två gånger i månaden. Lika mysigt varje gång.

När jag kom hem drog jag p mig träningskläderna och gav mig ut i slingan. Vet inte vad det var med mig idag men det kändes som jag sprang i klister. Det var såå trögt!!!
Jag sprang tre varv vilket inte är mer än 5 km men det är verkligen så kuperat. As jobbigt!!

20130417-195747.jpg

Idag kom min orangea väska och det var jätte fin. Knall orange men härlig sommar färg. Älskar verkligen storleken.

20130417-195858.jpg

I år fyller föresten Lacoste 80 år. Jag har inte jätte mycket av det här märket (däremot Matti…) men det är verkligen ett märke som håller genom alla tider. Jag kom ihåg att jag fick en rosa piké när jag var liten som inhandlades på Gallerie Lafayette i Paris men det var den enda jag fick också!

20130417-200358.jpg

Skulle gärna köpa ett par klassiska sneakers i nedan modell. Älskar det gröna och vita som kombo.

20130417-200453.jpg

Författare: lifeinbromma

Fyller snart 40 år Tre underbara söner och en lika underbar man Katten Nalle Bor i Bromma, såklart :-) Här kommer jag skriva allt mellan himmel och jord, Livet med allt vad det innebär och såklart det som sätter lite piff på vardagen!

Kommentera

