lifeinbromma's Blog

Lifestyle & Feelgood

Soliga söndag

2 kommentarer

Helgen har varit intensiv med barnens olika aktiviteter där Wille hade heldag ute på Grimsta med fotbolls turneringar för alla pojkar födda 2003.
Jag och Melcher var hemma ett tag på förmiddagen och sedan åkte vi till Björklundshage och lekte.

20130414-185213.jpg

Jag kan ju inte påstå att jag är typen som älskar att hänga i parken men det är ändå härligt att se Melcher som tycker att det är toppen!

Vi åkte sedan för att se Willes sista match och det var faktiskt så varmt att man kunde ta av lite av taket! Lovely!

20130414-185502.jpg

Avslutade eftermiddagen med fika hos Mirre & Iain. De bor så fantastiskt fint precis nere vid vattnet i Alviks Strand.

Kors i talet kom jag ut på en 6 km löptur och jag var helt slut efteråt. Måste få upp flåset litegrann….

Är så sugen på en Busnel jacka i modell Victoria. I orange eller rosa. Camilla var med när jag provade dom igår och hon tyckte orange men jag är inte 100:a…båda är sjukt fina och väldigt användbara. En riktig klassiker!

20130414-190350.jpg

20130414-190406.jpg

Författare: lifeinbromma

Fyller snart 40 år Tre underbara söner och en lika underbar man Katten Nalle Bor i Bromma, såklart :-) Här kommer jag skriva allt mellan himmel och jord, Livet med allt vad det innebär och såklart det som sätter lite piff på vardagen!

2 thoughts on “Soliga söndag

  1. Jag röstar på rosa. Så fin rosa färg på den tycker jag 🙂

Kommentera

