lifeinbromma's Blog

Lifestyle & Feelgood

Mera shopping och mysfika

3 kommentarer

Idag har det varit en riktig fikadag. Först med Matti och Melcher på Ålstenstorget och sedan åkte jag till Bromma Blocks för att träffa gulliga Camilla. Ses alldeles alldeles för sällan…sååå tråkigt att vi aldrig får till det. Hur som helst var det sååå mysigt att ses och det blev en massa härligt snack om allt och inget!
Hann med lite mer shopping och hittade söt blus och ett par leopard brallor. Kanske är jag för gammal för att ha det men de var så billiga att jag inte kunde låta bli 🙂

Idag blir det thaimat och mera mys. Imorgon måste jag försöka hinna springa…

20130413-170754.jpg

20130413-170800.jpg

Författare: lifeinbromma

Fyller snart 40 år Tre underbara söner och en lika underbar man Katten Nalle Bor i Bromma, såklart :-) Här kommer jag skriva allt mellan himmel och jord, Livet med allt vad det innebär och såklart det som sätter lite piff på vardagen!

3 thoughts on “Mera shopping och mysfika

  1. Vart köpte du leopardbyxorna?

  2. Var köpte nu leopardbyxorna?

Kommentera

