lifeinbromma's Blog

Lifestyle & Feelgood

Älskade Hempan

2 kommentarer

Så länge jag kan minnas har jag handlat på H&M. Jag kommer ihåg en av alla miljoner gånger jag och mamma var på H&M Hamngatan och jag var kanske 10 år och jag trånade efter ett par högklackade mocka pumps som jag bara äääääälskade och ville såååå gärna ha och sorgen när jag såg att de inte fanns i min storlek och min äldre syster fick dom. Kommer ihåg det som det vore igår.

Nu har jag varit i farten igen och köpte också ett par mocka skor (och den här gången fanns de i min storlek!)
Passade även på att köpa en söt kjol, på rea för endast 100 kr. Känner mig nöjd!

20130413-070750.jpg

20130413-070757.jpg

När vi har varit i Thailand så har jag handlat bikinis i parti och minut. Man står bakom ett litet skynke och drar på sig något som ska kallas bikini och man tycker för stunden att de ser riktigt fina ut men när man kommer hem till Sverige igen skulle jag för allt i världen inte sätta på mig dom…likadant med alla små klänningar man köpt genom åren…
Såg några söta från H&M men varför i all världen är brallorna så sjukt små??? Inte gjorda efter man har fött tre barn… Hittade några som hade hipster modell som kanske kunde funka?!?

20130413-071258.jpg

20130413-071304.jpg

20130413-071314.jpg

Författare: lifeinbromma

Fyller snart 40 år Tre underbara söner och en lika underbar man Katten Nalle Bor i Bromma, såklart :-) Här kommer jag skriva allt mellan himmel och jord, Livet med allt vad det innebär och såklart det som sätter lite piff på vardagen!

2 thoughts on “Älskade Hempan

  1. Ääääälska H&M! Glad att det finns överallt här. När vi bodde i Vancouver fanns det inte och jag var helt lost utan, haha. Kram!

Kommentera

