lifeinbromma's Blog

Lifestyle & Feelgood

Gunga mig lugn

4 kommentarer

Jaha! Solen, var är du? Det här vädret hade jag inte beställt på min lediga fredag. Nåväl så har jag bara varit hemma och tagit det lugnt samt faktiskt jobbat..inte helt ovanligt fenomen tyvärr…

Idag åkte Theodore på innebandy läger hela helgen. Tomt och tråkigt. Gillar inte när någon annan förälder är ute och kör med mina barn…
Tänker alltid det värsta. Inte helt bra att alltid vara så orolig.

Ikväll blir det hämtmat och mys! Pappa åker upp till Alex imorgon men kommer väl tillbaka om någon vecka eller så. Vet inte hur länge sedan han hade tänkt stanna…!!!

Jag har skrivit tidigare att jag vill köpa Eames gungstol RAR som bl.a. finns på rum21
En fårskinnsfäll kommer inhandlas på Gotland i sommar. Tror att den skulle vara fin som udda stol vid de två sofforna i vardagsrummet. På landet hade vi en gungstol som jag älskade att gunga i när jag var liten så återigen är det lite nostalgi som kommer in i min inredning!

20130412-162432.jpg

Författare: lifeinbromma

Fyller snart 40 år Tre underbara söner och en lika underbar man Katten Nalle Bor i Bromma, såklart :-) Här kommer jag skriva allt mellan himmel och jord, Livet med allt vad det innebär och såklart det som sätter lite piff på vardagen!

4 thoughts on “Gunga mig lugn

  1. Älskar också gungstolar. Den stolen är så snygg men jag tycker inte att den är skön att sitta i. Man får liksom inget stöd i ryggen.

  2. Jag har också tänkt införskaffa en sådan men måste först bestämma var den kan tänkas placeras! / Linda

Kommentera

