lifeinbromma's Blog

Lifestyle & Feelgood

Sweet pineapple

4 kommentarer

Vilken god drink jag tog idag! Ananas drink som var riktigt nice. Vi var på Vapiano som har världens godaste pasta och tjattrade ett par timmar och nu är jag på väg hem. Trött men ska ta ett bubbelbad och landa lite efter mer spännande nyheter gällande jobbet…oj oj oj.

20130410-202821.jpg

Hittade den här fina ananasen från Artilleriet som skulle vara väldigt fin att ha vårt soon coming vitrinskåp!

20130410-203016.jpg

Författare: lifeinbromma

Fyller snart 40 år Tre underbara söner och en lika underbar man Katten Nalle Bor i Bromma, såklart :-) Här kommer jag skriva allt mellan himmel och jord, Livet med allt vad det innebär och såklart det som sätter lite piff på vardagen!

4 thoughts on “Sweet pineapple

  1. Nu blev jag nyfiken på vitrinskåpet- vilket blev det? /Linda

  2. Vad roligt, det är verkligen snyggt! Jag tittade på hemsidan och det verkar dock som skåpet är beige och inte vitt som jag trodde vilket jag tycker är lite trist. Om det inte var så att vi redan hade ett vitrinskåp så hade jag köpt det direkt (men jag hade låtit måla om det så att det blev kritvitt). / Linda

Kommentera

