lifeinbromma's Blog

Lifestyle & Feelgood

Händelserik dag

Lämna en kommentar

Oj vad det har hänt mycket idag! En ganska bra dag trots allt. Började med ett läkarbesök kl 7.15. Blodprover togs och jag blev uppmanad att ta hand om mig själv och vad allt det innebär…
Får svar på mina prover på torsdag.
Hoppas att allt är ok. Grymt jobbigt att man är så hypokondrisk.

Idag slutade vår VD vilket är otroligt tråkigt och en förlust för företaget. Stort avskedsmingel.
Hade även en trevlig lunch på Melanders med MTG. Alltid lika trevligt.

Idag kom pappa hem och ska nu bo hos oss ett tag. Kul att se honom igen efter två månader…vilka äventyr han är med om!!!

Sålde mitt soffbord från David Design och komiskt nog var det en tjej som bodde på tvärgatan från oss som köpte det. Small world! Nu är det bara vårt matbord kvar.

Är sugen på att köpa fina mormor brickor från Hay som finns bl.a. på Artilleriet

20130409-211756.jpg

20130409-211803.jpg

Författare: lifeinbromma

Fyller snart 40 år Tre underbara söner och en lika underbar man Katten Nalle Bor i Bromma, såklart :-) Här kommer jag skriva allt mellan himmel och jord, Livet med allt vad det innebär och såklart det som sätter lite piff på vardagen!

Kommentera

