lifeinbromma's Blog

Lifestyle & Feelgood

Mer förvaring tack

2 kommentarer

Mamma har så otroligt mycket glas och porslin som hon gärna ger till oss men tyvärr har vi ingenstans att förvara det. Jag har länge tittat på olika typer av glas och vitrinskåp för att kunna ha i nya matsalen men har ännu inte bestämt mig. Det finns många fina men omöjligt att bestämma innan allt är klart för att se vart det skulle kunna stå.

20130406-133801.jpg
En favorit från Asplund, modell Snö

20130406-133837.jpg
Ikeas nya Stockholm skulle nog passa

20130406-134053.jpg
Eller varför inte modell Sjövik också från Ikea

20130406-134148.jpg
Galet snyggt från Asplund men nog också galet dyrt…

Författare: lifeinbromma

Fyller snart 40 år Tre underbara söner och en lika underbar man Katten Nalle Bor i Bromma, såklart :-) Här kommer jag skriva allt mellan himmel och jord, Livet med allt vad det innebär och såklart det som sätter lite piff på vardagen!

2 thoughts on “Mer förvaring tack

  1. Jag måste säga att jag tycker att vitrinskåpet från IKEA (nya Stockholmsserien) är väldigt snyggt! Ser det lika bra ut i verkligheten som på bild så hade jag nog satsat på det! / Linda

    • Jag håller med, det är verkligen jätte fint! Vi köpte ju ett ellips bord i veckan som jag tror passar bra stil mässigt! Tack för feedback behövs när jag är så vilsen 😉

Kommentera

