lifeinbromma's Blog

Lifestyle & Feelgood

Hoppsan ett vinnande bud

2 kommentarer

Ibland är jag helt knäpp…jag har ju snöat in mig på Superellips bordet från Piet Hein och jag hade sett ett fint på Laurtiz Danmark i önskvärda mått. Hade egentligen inte tänkt buda på det men när vi stod på Coop igår kväll så frågade jag M om vi ändå inte skulle lägga ett bud?!? Sagt och gjort så lade jag ett bud när det var typ två minuter kvar och bordet blev vårt! Hoppas nu bara att det är fint i verkligheten och att mina Thonet stolar går under…de mäter ca 68 och bordet är 70….hoppas!!
Sakta men säkert tar det sig, nu är det en stoooor matta på ca 4×3 som behövs men det får vänta till matsalen är klart!
Jag antar att vi ska vara glada för bordet är vårt men plötsligt blev vi väldigt panka..

20130403-171834.jpg

Författare: lifeinbromma

Fyller snart 40 år Tre underbara söner och en lika underbar man Katten Nalle Bor i Bromma, såklart :-) Här kommer jag skriva allt mellan himmel och jord, Livet med allt vad det innebär och såklart det som sätter lite piff på vardagen!

2 thoughts on “Hoppsan ett vinnande bud

  1. Härligt att vinna auktionen! Fint bord!
    Kram

Kommentera

