lifeinbromma's Blog

Lifestyle & Feelgood

Det eviga letandet

2 kommentarer

Jag är väldigt säker på vad jag gillar och inte gillar vad gäller kläder men ja vet inte vad som händer när det kommer till inredning. Varför är jag så ambivalent?? Hur ska jag hitta en stil som både är klassisk, modern och personlig? Mission impossible.

Mamma har satt griller i huvudet på mig med nya synsätt och idéer och jag blir påverkad samtidigt som jag inte alls tycker exakt lika som henne.
Hon gillar gamla klassiska möbler, mycket 1700 tal blandat med nytt. Super vackert hem men jag skulle kanske inte inreda så.

Här är lite inspirationsbilder på vita soffgrupper. Det är ju faktiskt väldigt snyggt. Jute mattan från TineK är jätte fin men jag undrar om den är för tunn och sladdrig?

20130331-173316.jpg

20130331-173336.jpg

20130331-173357.jpg

20130331-173423.jpg

20130331-173445.jpg

20130331-173455.jpg

Författare: lifeinbromma

Fyller snart 40 år Tre underbara söner och en lika underbar man Katten Nalle Bor i Bromma, såklart :-) Här kommer jag skriva allt mellan himmel och jord, Livet med allt vad det innebär och såklart det som sätter lite piff på vardagen!

2 thoughts on “Det eviga letandet

  1. Hej ,
    Jättefina soffor , vet du var de kommer ifrån .
    Speciellt sista bilden med två soffor mitt emot varandra. Jättefin och ser bekväm ut.
    Letar febrilt efter en soffa som också finns i butik att prova .
    Hälsningar Lena

Kommentera

