lifeinbromma's Blog

Lifestyle & Feelgood

Nu jäklar ska det boostas

Lämna en kommentar

Jag har ju skrivit tidigare att min hy inte riktigt hänger med. En kombination av att man blivit äldre och att jag solat för mycket genom åren. Nu behöver den lite hjälp på traven. Jag är jätte glad att jag påbörjat en 6 gånger lång behandling hos Jennie med AHA. Det kan ju inte bli sämre i alla fall.
Idag har jag dessutom beställt något som kallas Skin roller som gör följande på huden:

Med hjälp av 540 små mikronålar av kirurgiskt stål så stimuleras både hudens kollagenproduktion och återskapandet av nya hudceller. Redan efter ett par behandlingar kommer du se din hud återfå sin spänst och lyster efter vidare behandling minskning av både rynkor och ärr. Vår dermaroller är även ett perfekt verktyg för att motverka och förebygga bland annat bristningar.

20130327-164124.jpg

Författare: lifeinbromma

Fyller snart 40 år Tre underbara söner och en lika underbar man Katten Nalle Bor i Bromma, såklart :-) Här kommer jag skriva allt mellan himmel och jord, Livet med allt vad det innebär och såklart det som sätter lite piff på vardagen!

Kommentera

