lifeinbromma's Blog

Lifestyle & Feelgood

Ny kokbok

Lämna en kommentar

Jag fullkomligt älskar Hannah & Amanda. Vilka systrar. Deras podcast är som en drog och jag tom lyssnar om vissa avsnitt. De är ju så sjuka och har en helt underbar humor.
Nu har de i alla fall släppt en kokbok som jag tänkte beställa. Allt baserat från deras somrar på Gotland. Ett plus såklart eftersom Gotland är mig så kärt.
Finns att förbeställa på Bokus

20130326-074247.jpg

Författare: lifeinbromma

Fyller snart 40 år Tre underbara söner och en lika underbar man Katten Nalle Bor i Bromma, såklart :-) Här kommer jag skriva allt mellan himmel och jord, Livet med allt vad det innebär och såklart det som sätter lite piff på vardagen!

Kommentera

