lifeinbromma's Blog

Lifestyle & Feelgood

Hud boost

2 kommentarer

Idag fick mitt ansikte sig en rejäl omgång av Jennie. Porrengöring (AJ!), aha behandling och noppning av ögonbryn. Ska nu göra 6 omgångar och hoppas att huden får sig en vitaminboost och att man ser någon skillnad. Till hösten tänkte jag mig på en kur med IPL för att få bukt med stora porer 😦 och pigmentfläckar.
Hua man skulle kunna lägga ner hur mycket pengar som helst på behandlingar etc men man har ju bara ett ansikte…kommer alltid prioritera detta för att inte förfalla helt.

Så sugen på lite nya vår och sommar kläder och hittade en sådan söt klänning på H&M
Ska dock spara så mycket jag kan till Paris för att kunna shoppa loss!

20130323-132129.jpg

Författare: lifeinbromma

Fyller snart 40 år Tre underbara söner och en lika underbar man Katten Nalle Bor i Bromma, såklart :-) Här kommer jag skriva allt mellan himmel och jord, Livet med allt vad det innebär och såklart det som sätter lite piff på vardagen!

2 thoughts on “Hud boost

  1. Tack för idag, hoppas det känns bra nu efteråt 🙂 Vill man bli fin…..
    Kram

Kommentera

