lifeinbromma's Blog

Lifestyle & Feelgood

Veckans sista

Lämna en kommentar

Vaknade av solens strålar i ansiktet redan vid 6.30. Nu börjar det bli riktigt ljust ute även vid den här tidpunkten på dagen. Härligt! Under natten har min hals invaderats med blåsor och brinnande eldklot. Så sjukt ont. Kan inte svälja utan att typ dö.

Fick ändå masa mig iväg till Theodores innebandy match men annars har jag bara legat och vilat. Hoppas att det inte blir värre.
Wille har garanterat smittat mig.

Har funderat över om jag ska behålla gardinerna i vardagsrummet och i matsalen eller om det får återgå till hissgardiner?!?! Känslan av att fönstret är bredare får man med gardiner men rummet känns onekligen mindre….
Pest eller kolera.

20130310-180422.jpg

Imorgon efter jobbet ska jag åka och titta på Thonet stolarna och även ett superellips bord på Lauritz. Hoppas kunna få med ”plånboken” också så det inte blir gnäll om jag vinner budgivningen!

20130310-180737.jpg

20130310-180743.jpg

Författare: lifeinbromma

Fyller snart 40 år Tre underbara söner och en lika underbar man Katten Nalle Bor i Bromma, såklart :-) Här kommer jag skriva allt mellan himmel och jord, Livet med allt vad det innebär och såklart det som sätter lite piff på vardagen!

Kommentera

