lifeinbromma's Blog

Lifestyle & Feelgood

Detta SKA jag ha!!!

Lämna en kommentar

När jag såg det här bordet för ett par veckor sedan var det verkligen ett habegär som infann sig. Sjukt snyggt!
Det är från Asplund och det går att få i olika utföranden. Jag vill ha ett vitt med marmorskiva on top. Jag älskar när man hittar fina saker som inte finns i varje kompis hem eller har blivit inflation på marknaden – ännu.

20130303-072802.jpg

20130303-072810.jpg

Skrivbordet som jag ropade in på Stadsauktionen blev sååå fel. Stort och klumpigt och passar inte alls. Typiskt mig. Fort och fel. Har satt ut det på Blocket så idag kommer en tjej och ska titta på det och förhoppningsvis köpa det. Går back men vill bara bli av med det. Varför kan jag aldrig lära mig??

Författare: lifeinbromma

Fyller snart 40 år Tre underbara söner och en lika underbar man Katten Nalle Bor i Bromma, såklart :-) Här kommer jag skriva allt mellan himmel och jord, Livet med allt vad det innebär och såklart det som sätter lite piff på vardagen!

Kommentera

