lifeinbromma's Blog

Lifestyle & Feelgood

Härliga korall

Lämna en kommentar

En av mina favorit färger är helt klart korall. Från kläder till smink. Idag hade vi möte med MTV och säljaren hade en sådan fin färg på sitt nagellack. Precis den som jag har jagat skit länge. Sprang ner till Åhléns på lunchen och sprang till essie och tog den sista. Uppenbarligen fler som gillade färgen.

Idag har det varit en bra dag. Lyssnat på Hannah & Amandas podcast. Kan inte slita mig!!

Nu ska jag färga håret igen då de gråa har invaderat skallen. Använder min favorit från L’oreal som är i mousse konsistens plus att du slipper blöta håret innan. Har färgen Iced chocolate.

20130220-184041.jpg

20130220-184049.jpg

Författare: lifeinbromma

Fyller snart 40 år Tre underbara söner och en lika underbar man Katten Nalle Bor i Bromma, såklart :-) Här kommer jag skriva allt mellan himmel och jord, Livet med allt vad det innebär och såklart det som sätter lite piff på vardagen!

Kommentera

