lifeinbromma's Blog

Lifestyle & Feelgood

Lite nostalgi och rensning

Lämna en kommentar

Jag inser att man inte ska ta det för givet. Inte överhuvudtaget. Att få uppleva en lycklig barndom där föräldrar, mor och farföräldrar älskar dig gränslöst och som finns närvarande i vått och torrt. En ynnest. Ju äldre man blir och ju mer erfarenhet om livet man får förstår man att alla verkligen inte haft det så.
Banden till framför allt mina föräldrar och mormor har nog varit unik. Jag önskar att mina barn en dag ska känna likaså. Det är nu man bygger barnens värderingar, självkänsla, trygghet etc.

Fick två bilder från barndomens Rudholmen av min kusin. Vilka minnen. Vilka somrar. Kärlek.

Idag är det annars en rensar dag. Slängt högar med gamla inredningstidningar. Skönt att slänga. Love it.

Matti är nog väldigt sliten efter en sen kväll. Jag tog det faktiskt lugnt vilket jag är glad för idag. Det blir en dag i sunkar kläder och bara mys medan snön faller utanför fönstret.

20130217-125032.jpg

20130217-125040.jpg

20130217-125050.jpg

Författare: lifeinbromma

Fyller snart 40 år Tre underbara söner och en lika underbar man Katten Nalle Bor i Bromma, såklart :-) Här kommer jag skriva allt mellan himmel och jord, Livet med allt vad det innebär och såklart det som sätter lite piff på vardagen!

Kommentera

