lifeinbromma's Blog

Lifestyle & Feelgood

Skit fredag

Lämna en kommentar

Usch vilken bajs dag. Helt galen på både man och barn imorse som tror visst att de bor på ett hotell och att jag är deras städerska, kokerska, personliga assistent etc etc.
Vad är det med män? Grrrrr….
Hur många gånger behöver jag be dom om att de ska plocka upp sina kläder från golvet, lägga smutsen i tvättkorgen, ta ut gammal matsäck ur ryggsäcken men INGEN gör det. De tror uppenbarligen att de flyger ner i sina lådor utan att de behöver lyfta ett finger….åhhh jag blir så arg. Jag säger ingenting om Melcher tre år gammal. Men hans pappa som är 45 år, ska man inte kunna begära detta utan att han dessutom blir sur och att det sen verkar vara mitt fel på något konstigt sätt?!?
Män är uppenbarligen från Mars och kvinnor från Venus.

Hur som helst så åkte jag arg till Nacka forum och för att lägga plåster på såren inhandlade jag lite kläder till Melcher och sedan en kappa till mig. Det var jag värd efter denna morgon from hell.

Köpte även via nätet två dödskalle armband. Finns på Me Store, riktigt fina.

20130215-112915.jpg

Författare: lifeinbromma

Fyller snart 40 år Tre underbara söner och en lika underbar man Katten Nalle Bor i Bromma, såklart :-) Här kommer jag skriva allt mellan himmel och jord, Livet med allt vad det innebär och såklart det som sätter lite piff på vardagen!

Kommentera

