lifeinbromma's Blog

Lifestyle & Feelgood

Ny tapet till sovrummet!!?!

Lämna en kommentar

Hade en sjukt jobbig dag igår, skönt att det är en ny dag. Jag tänker aldrig vilken dag man faktiskt är på utan jag fokuserar på nästkommande dag. Inte bra om man vill leva i nuet. Men bra om man vill att arbetsveckan ska kännas kortare.

Barnen har svårt att gå upp på morgonen likaså deras mamma och pappa…när ska vintern ta slut? Känns som man är mitt i, säkert två månader kvar…
Idag åkte pappa till Thailand och kommer vara borta två månader. Lyllos honom.
Flipp flopps och shorts….i två månader…

I alla fall vill jag ha en ny tapet till sovrummet. Det var väl inte det bästa valet att välja en rosa tapet. M tycker det känns som att sova i mitt gamla rum när jag fortfarande bodde hemma.
Jag är förälskad i Manuel Canovas
House of Philia har precis vår sänggavel och den tapet jag vill ha. Får se om jag gör en copy paste.

20130213-074558.jpg

20130213-074607.jpg

Författare: lifeinbromma

Fyller snart 40 år Tre underbara söner och en lika underbar man Katten Nalle Bor i Bromma, såklart :-) Här kommer jag skriva allt mellan himmel och jord, Livet med allt vad det innebär och såklart det som sätter lite piff på vardagen!

Kommentera

