lifeinbromma's Blog

Lifestyle & Feelgood

Jakten fortsätter

Lämna en kommentar

Då fru K snabbt tröttnar på sina inköp så gäller det att sortera terrängen ordentligt. Det har jag lovat mig själv. Det gäller också att rätta mun efter matsäcken. Budgeten är inte (!!!) obegränsad (men vem har det) så det gäller verkligen att scanna marknaden på snygga alternativ. Att jag sedan har en man som börjar ta sig ton (gillas inte…)och har åsikter om vad han vill ha gör mig ännu mer begränsad.

Eames chair från vitra får jag nog glömma. 3500kr/st och vi behöver 10 st…

Jag hittade däremot en stol idag på rum21 som var jätte fin. Gillar att det är träben som bryter av. Att det inte är klädd sits som M vill ha blir ett senare problem.

20130211-200927.jpg

20130211-200933.jpg

20130211-200938.jpg

Bockbord är ju något jag velat ha länge men inser att det blir svårt att hitta de mått vi önskar. Jag har frågat vår byggare om han jan hjälpa mig. Hoppas. Hittade detta på nätet som jag ser framför mig skulle bli väldigt fint. En äkta matta vore pricken över i:et.

20130211-201139.jpg

20130211-201145.jpg

Författare: lifeinbromma

Fyller snart 40 år Tre underbara söner och en lika underbar man Katten Nalle Bor i Bromma, såklart :-) Här kommer jag skriva allt mellan himmel och jord, Livet med allt vad det innebär och såklart det som sätter lite piff på vardagen!

Kommentera

