lifeinbromma's Blog

Lifestyle & Feelgood

På jakt

Lämna en kommentar

Jaha och hur snabbt gick inte dagen igår? Galet. Hann inte med någonting förutom att jobba och gå och lägga mig som vanligt as tidigt. Vardagarna är ju inte bara roliga.

Hur som helst är det min älskling dag och jag har en väl inplanerad dag. Bästa.

Nu har jag efter mångas input bestämt att jag ska köra tyget Le Zebre på stolarna. Det har funnits på Svenst Tenn men blev lite orolig när jag inte hittade det på deras hemsida…
Jag ska dit idag och kolla. Tror att det kommer bli galet bra. Hade aldrig kommit på det själv kan jag säga.

Nu frukost på Gateau.

20130208-065358.jpg

Författare: lifeinbromma

Fyller snart 40 år Tre underbara söner och en lika underbar man Katten Nalle Bor i Bromma, såklart :-) Här kommer jag skriva allt mellan himmel och jord, Livet med allt vad det innebär och såklart det som sätter lite piff på vardagen!

Kommentera

