lifeinbromma's Blog

Lifestyle & Feelgood

Nytt skrivbord till Melcher

Lämna en kommentar

Det här med att kunna buda på nätet är ju sååå roligt. En gång i tiden jobbade jag på Stockholms Auktionsverk och på Bukowskis. Otroligt härlig miljö och vackra saker.
Då fanns inte möjligheten till nätet och den digitala världen. Såklart är det fantastiskt att kunna sitta hemma på sängkanten och köpa saker från andra sidan jordklotet.

Jag har varit på jakt efter ett nytt skrivbord till Melchers rum. Han har ett fult från Ikea som ska bort pronto.
Jag såg ett sött bord på Stockholms Stadsauktion som jag såg framför mig skulle bli fint. Galet nog fick jag det. Lade faktiskt ett skambud på 1500kr (värderat till 2500kr) så i helgen blir det till att hämta!

20130205-083024.jpg

20130205-083031.jpg

Författare: lifeinbromma

Fyller snart 40 år Tre underbara söner och en lika underbar man Katten Nalle Bor i Bromma, såklart :-) Här kommer jag skriva allt mellan himmel och jord, Livet med allt vad det innebär och såklart det som sätter lite piff på vardagen!

Kommentera

