lifeinbromma's Blog

Lifestyle & Feelgood

Fredagsmys

Lämna en kommentar

Sol. Fåglarna kvittrar. 1 februari. Fredag. Hoppet tänds.

Hej kära fredag! Idag har jag hunnit med två fikor, båda med gulliga Frida och lille M som var hemma från dagis.
Njuter av att kunna njuta med Melcher i lugn och ro. Han är världens bästa och gulligaste sällskap.

Jag växte upp inte långt från där vi bor idag. I mina ögon världens bästa hus. Jag var så ledsen när mamma och pappa sålde det för 14 år sedan. Jag och Matti hade inte möjlighet då att köpa huset utan det var en gullig familj som istället köpte det och mamma och pappa flyttade in till stan.
Den här familjen drabbades så fruktansvärt av tsunamin och så tragiskt dog tre personer i familjen vilket gjorde att de valde att sälja huset 2005. Jag och Matti bjöd på huset men nådde inte hela vägen fram. Nu är huset till salu igen och jag hade gjort nästan vad som helst för att köpa tillbaka det. Dessvärre är utgångspriset i högsta laget för oss.
Huset ser ni på nedan länk.

http://www.fjelkners.se/hem-till-salu/objekt/obj18499_1148281328?hemnet=

20130201-200721.jpg

Ska självklart gå på visningen så får vi väl se vart det barkar.

Ikväll är det mys med familjen❤

20130201-201242.jpg

Författare: lifeinbromma

Fyller snart 40 år Tre underbara söner och en lika underbar man Katten Nalle Bor i Bromma, såklart :-) Här kommer jag skriva allt mellan himmel och jord, Livet med allt vad det innebär och såklart det som sätter lite piff på vardagen!

Kommentera

