lifeinbromma's Blog

Lifestyle & Feelgood

Hårt plockande

Lämna en kommentar

På 90 talet var det otroligt populärt att hårdplocka sin ögonbryn. Ett ideal där det bara var streck och några få strån kvar. Jag har haft tjocka ögonbryn så det var ett hårt jobb att plocka så mycket strån i tid och otid.

För ett par år sedan märkte jag att pincetten vilat under lång tid utan att jag behövt plocka och uppenbarligen kom inga nya strån. Hjälp! Inga ögonbryn kvar!! Jag vill ha tillbaka mina tjocka bryn men puts veck borta. Nu har jag i alla fall köpt xbrow för att se om de vill komma tillbaka?!? Ska lägga upp före och efter bilder…

Få fylligare ögonbryn med Xbrow – samma fantastiska formula som för Xlash, men nu anpassad för ögonbrynen.
Xbrow är ett nyskapande ögonbrynserum som ger tätare och fylligare ögonbryn på 3-4 veckor. De verksamma ingredienserna återfuktar ögonbrynen och ger dem styrka. Pensla en gång om dagen på rena och torra ögonbryn.

20130131-081223.jpg

Författare: lifeinbromma

Fyller snart 40 år Tre underbara söner och en lika underbar man Katten Nalle Bor i Bromma, såklart :-) Här kommer jag skriva allt mellan himmel och jord, Livet med allt vad det innebär och såklart det som sätter lite piff på vardagen!

Kommentera

