lifeinbromma's Blog

Lifestyle & Feelgood

Dagens tisdag

Lämna en kommentar

Denna gråa januari tisdag började med en stoooor jäsp. Så trött. Somnade tidigt men hela jag skriker efter mer sömn. Skönt att det bara är en och en halv arbetsdag kvar på denna vecka. Vad hade jag gjort utan mina lediga dagar???

Det är snart dags att beställa fönster och dörrar till utbyggnaden och jag var i kontakt med Mockfjärds idag. Ska ner till deras butik på lördag. Fönster är sjukt viktigt och det måste smälta in i husets arkitektur och karaktär.
Såg fina fönster & dörrar på House of Philias hus

20130129-155852.jpg

Nu på väg hem på tunnelbanan för att hämta min minsta älskling.❤
Såg förresten väldigt söta lakan in till Melchers rum på H&M
Har inte köpt något på Home men de hade väldigt mycket fint.

20130129-160146.jpg

20130129-160156.jpg

Författare: lifeinbromma

Fyller snart 40 år Tre underbara söner och en lika underbar man Katten Nalle Bor i Bromma, såklart :-) Här kommer jag skriva allt mellan himmel och jord, Livet med allt vad det innebär och såklart det som sätter lite piff på vardagen!

Kommentera

