lifeinbromma's Blog

Lifestyle & Feelgood

Kökslampa IGEN!

Lämna en kommentar

Kall och lång dag. När ska kylan släppa? Jag FRYSER hela tiden. Längtar efter värmen. Men det kanske räcker med en helg framför brasan för att hinna tina upp.
Blääää för vintern. Bara 2,5 månader kvar.

När jag inte har bättre för mig älskar jag att surfa och leta upp fina saker. Sist ut är den fina Bestlite från Gubi
Den sälja på bl.a. Länna Möbler och rum21
Den finns i både vitt och svart men tycker nog att vit är finast. I alla fall hemma hos oss.

20130123-220103.jpg

20130123-220109.jpg

20130123-220116.jpg

Författare: lifeinbromma

Fyller snart 40 år Tre underbara söner och en lika underbar man Katten Nalle Bor i Bromma, såklart :-) Här kommer jag skriva allt mellan himmel och jord, Livet med allt vad det innebär och såklart det som sätter lite piff på vardagen!

Kommentera

