lifeinbromma's Blog

Lifestyle & Feelgood

Lycklig

Lämna en kommentar

Sitter nu ensam i köket med levande ljus, äter frukost i lugn och ro medan huset är knäpptyst. Alla sover fortfarande tungt. Det är ju lördag.

Det kom plötsligt över mig så starkt att jag bara ville dela av mig av känslan att jag är verkligen så LYCKLIG. Så har jag verkligen inte alltid känt, framför allt om jag ser var jag befann mig 2011.

Jag har världens bästa man som jag älskar över allt annat, finaste, gulligaste barnen (fast man kan ju såklart bli helt gaaaalen på dem rätt ofta, typ varje dag 😉), jag har funnit ett lugn och känner att jag har landat i mig själv dock så är det en livslång resa och inget som bara kommer av sig själv. För mig har det varit nyttigt att få verktyg hur man ”ska” tänka och agera när man kommer i onda tankebanor.
Jag har de finaste vänner och familj runt mig och jag känner mig så älskad. Jag är rik – på kärlek!❤💗💜

20130119-074510.jpg

Författare: lifeinbromma

Fyller snart 40 år Tre underbara söner och en lika underbar man Katten Nalle Bor i Bromma, såklart :-) Här kommer jag skriva allt mellan himmel och jord, Livet med allt vad det innebär och såklart det som sätter lite piff på vardagen!

Kommentera

