lifeinbromma's Blog

Lifestyle & Feelgood

Tonårsmamma…jag?!?!

Lämna en kommentar

Tonårsmamma…jag? Nej det känns galet främmande och också skrämmande. Har barnen blivit så stora och jag så gammal???

För varje vecka som går ser jag hur barnen växer på längden och på tvären, fötterna snart stora som båtar…. Wille är sjukt prepubertal, honom har vi duster med varje dag, vad det än gäller. Läxor, klädsel, spelande, ja ALLT. Allt man får tillbaka är att man är dum i huvudet, inte fattar någonting och att man är allmänt kass. Han svär i var och varannan mening och då är det inte de svordomar man själv kan använda utan riktigt fula ord. Jätte kul – NOT. Vad hände med min lilla Wille???

Theodore är väl inte lika hetlevrad men han börjar stänga in sig på sitt rum, vill vara ifred. Håller på med sin telefon och vill i princip aldrig följa med oss om vi ska göra något tillsammans. Man har de till låns, så är det bara…
Att detta skulle komma så fort, de var ju bebisar nyss det är en sorg. Livet går för fort. Njut medan tid är.

20130117-080219.jpg

Författare: lifeinbromma

Fyller snart 40 år Tre underbara söner och en lika underbar man Katten Nalle Bor i Bromma, såklart :-) Här kommer jag skriva allt mellan himmel och jord, Livet med allt vad det innebär och såklart det som sätter lite piff på vardagen!

Kommentera

