lifeinbromma's Blog

Lifestyle & Feelgood

Fy för gråa hår!!!

Lämna en kommentar

Mina första kom för ganska många år sedan, jag kommer ihåg att jag redan i 30 årsåldern kunde ana ett och annat vid tinningarna. Fy och blä!! Jag talar såklart om gråa hår…
Jag har färgat håret så länge jag kan minnas, de senaste åren har färgningarna blivit mer frekventa pga de gråa kompisarna som enträget kommer och hälsar på. INTE SNYGGT!!! Som mörkhårig syns det såklart mycket lättare än på en blond så jag behöver vara där var fjärde vecka för att bättra på. Konstigt nog har jag bara gråa strån vid tinningarna och då också mest på höger sida, märkligt…
Jag har kört ett tag med L’oreals Sublime mousse (dark ised chocolate) men fick idag tipset av en kollega som har så fin färg att Jane Hellens färg skulle vara topp. Ska testa nästa gång jag färgar!

20130114-201138.jpg

20130114-201144.jpg

Författare: lifeinbromma

Fyller snart 40 år Tre underbara söner och en lika underbar man Katten Nalle Bor i Bromma, såklart :-) Här kommer jag skriva allt mellan himmel och jord, Livet med allt vad det innebär och såklart det som sätter lite piff på vardagen!

Kommentera

