lifeinbromma's Blog

Lifestyle & Feelgood

Mys mys mys

Lämna en kommentar

Matti och Wille åkte redan vid 8 imorse till Örebro för att köpa ny bil! Huuuuurra! Äntligen är vi av med sop bilen!!! Den var ju inte bara fräsch i slutet…
Det blev en fin bil och nu är det slut på kladdet vill jag lova!

20130112-202022.jpg

Jag och Melcher åkte in till mamma och pappa, de skulle passa M medan jag klippte mig hos Linda i Fältan (Salong Max). Hon är både billig och bra, dessutom har hon jämt tid med kort varsel.
Det var fem månader sedan sist så det var skönt att bli av ned de torra topparna.
Hann som tur var (!) med en liten shopping tur innan. Hittade tre tröjor och två par byxor!!! Sommar colours – LOVE.

Mamma följde sedan med hem för taco middag med hela familjen samlad.
Nu kaffe framför brasan!!!

20130112-202702.jpg

20130112-202709.jpg

20130112-202732.jpg

20130112-202724.jpg

20130112-202716.jpg

Författare: lifeinbromma

Fyller snart 40 år Tre underbara söner och en lika underbar man Katten Nalle Bor i Bromma, såklart :-) Här kommer jag skriva allt mellan himmel och jord, Livet med allt vad det innebär och såklart det som sätter lite piff på vardagen!

Kommentera

