lifeinbromma's Blog

Lifestyle & Feelgood

Gammal vänskap rostar aldrig

Lämna en kommentar

Oj vad jag har hunnit med mycket idag…Trots en natt med dålig sömn, (vaken från 03.30) så lyckades jag hålla ögonen öppna men eftersom det har varit en dag med positiv energi så var det inte så svårt! Och jag ska verkligen inte klaga. Sova får jag göra i helgen!

Frukost med Cissi, allt brukar avhandlas när vi ses. Barn, relationer, shopping, döden ja vi pratar om livet. Alltid så mysigt att träffas.

Lunch åt jag med min äldsta barndomsvän Sara. Hon bjöd på lunch på Riche, det var så nyttigt att ses. Mycket som diskuterades kan jag meddela, oj oj oj. Djupt djupt djupt.
Tack för pratstunden, det behövde jag!

Jag hann springa in i Sturegallerian också 😉 och sprang på (!) två ur fina sjalar från Monroe World.

20130111-165245.jpg

20130111-165254.jpg

Ett par söta örhängen hann det bli också från Pärlshopen

20130111-165401.jpg

Hem mot Bromma och dagens sista date med Frida! Vi pratade om tjejhelg på Gotland och vi får se till att styra upp något kul!!!

Nu är det mys fredag med chips, godis och allt vad det innebär. På med joggingdressen, time for chilling!!!

Författare: lifeinbromma

Fyller snart 40 år Tre underbara söner och en lika underbar man Katten Nalle Bor i Bromma, såklart :-) Här kommer jag skriva allt mellan himmel och jord, Livet med allt vad det innebär och såklart det som sätter lite piff på vardagen!

Kommentera

