lifeinbromma's Blog

Lifestyle & Feelgood

Lovely thursday

Lämna en kommentar

Veckans bästa dag!!! Lätt!! Torsdagarna för mig är helt klart den bästa dagen på veckan. Jobbar endast ett par timmar och sedan börjar min helg. Jag inser att jag har det väldigt bra och är så tacksam för att kunna jobba så här. Ledig lika många dagar som jag jobbar. Så länge barnen är små (ja Melcher i alla fall) så är det verkligen en ynnest att kunna ha honom kortare dagar på dagis samtidigt som man hinner fixa och dona hemma. Det ÄR en lyx och jag är mer än tacksam att jag kan lägga upp mitt schema så här. Sedan är jag tyvärr en sådan person att jag inte släpper jobbet bara för att jag lämnar kontoret, tvärtom. Jag kollar min mail, svarar på telefon samtal etc etc även på min lediga tid men hellre det än att behöva sitta klistrad på sin kontorsstol.

Idag pratade jag med Christel och bestämde att de skulle komma ner vecka 29 till oss på Gotland. Mamma och pappa har lovat att åka därifrån. Så mysigt!

Idag kom även våra nya tallrikar, riktigt bra val måste jag säga. Hoppas M tycker likaså.
Beställde också ett par örhängen från Tintin Style och de ser riktigt fina ut på bild, hoppas även i verkligheten!

Nu middag för de små😉

20130110-164922.jpg

20130110-164940.jpg

20130110-164930.jpg

Författare: lifeinbromma

Fyller snart 40 år Tre underbara söner och en lika underbar man Katten Nalle Bor i Bromma, såklart :-) Här kommer jag skriva allt mellan himmel och jord, Livet med allt vad det innebär och såklart det som sätter lite piff på vardagen!

Kommentera

