lifeinbromma's Blog

Lifestyle & Feelgood

Status på utbyggnaden

Lämna en kommentar

En bra dag idag! Kände mig effektiv på jobbet, trevlig lunch med Frida på Grodan, barnen på bra humör och gjorde läxor utan TJAFS och jag hade dessutom ett härligt långt samtal med bästa mamma, vad hade jag gjort utan henne??? Hon finns jämt där när man behöver prata och ventilera saker, hon ser saker och ting på ett sådant klokt sätt.
Love her to death och det kommer bli hemskt när hon åker nästa vecka till Paris. Fyra långa månader innan vi ses 😭

Nu har vi fått in den första offerten på utbyggnaden och vi väntar även in tre till så jag hoppas att vi kan ta ett beslut inom en månad, vore så skönt att starta till april/maj.

Här är en bild på den bästa finaste mamman tillsammans med mig i Paris ❤❤❤❤

20130109-202059.jpg

Författare: lifeinbromma

Fyller snart 40 år Tre underbara söner och en lika underbar man Katten Nalle Bor i Bromma, såklart :-) Här kommer jag skriva allt mellan himmel och jord, Livet med allt vad det innebär och såklart det som sätter lite piff på vardagen!

Kommentera

