lifeinbromma's Blog

Lifestyle & Feelgood

Planerar för en tjejhelg på Gotland

Lämna en kommentar

Jag har varit under årens lopp skit dålig på att resa iväg med tjejkompisar, men jag tycker många är tvärtom, väldigt duktiga på att resa iväg med sina tjejer. Eftersom jag inte blir tillfrågad (!) eller själv har styrt upp något är det hög tid för det!
Jag ska dock ner till Göteborg i mars till gulliga Kicki tillsammans med Nina och Petra så det har jag att se fram emot.

Mamma och pappa har ett underbart ställe på Gotland som bara står så får jag själv ordna något kul, kanske april?!?

20130109-081000.jpg

Författare: lifeinbromma

Fyller snart 40 år Tre underbara söner och en lika underbar man Katten Nalle Bor i Bromma, såklart :-) Här kommer jag skriva allt mellan himmel och jord, Livet med allt vad det innebär och såklart det som sätter lite piff på vardagen!

Kommentera

