lifeinbromma's Blog

Lifestyle & Feelgood

Känner mig som en rishög…

Lämna en kommentar

Usch vad jag känner mig risig!!!! Min hy har helt sagt upp sig, finnig, snustorr, glåmig, blek…hua, känner mig inte direkt på topp om man säger så..Håret har inte klippts sedan i början på augusti (för att jag vill spara ut), så det behövs en rejäl omgång och mina gråa hår exploderar i hela huvudet. Måste ta ett ryck i helgen. Klipp och färgning får det bli. Vad gäller huden är det väl inte att göra mycket åt. Jag kanske skulle struntat i Aberela krämen nu när det är vinter…?!?! Tog en omgång med detox masken och scruben från Estelle & Thild så vi får väl se om jag vaknar upp som en nyponros imorgon😉

Idag kom mina fina ash sneakers från Tintin Style och även mina armband. De var super fina!

20130108-193824.jpg

20130108-193836.jpg

Författare: lifeinbromma

Fyller snart 40 år Tre underbara söner och en lika underbar man Katten Nalle Bor i Bromma, såklart :-) Här kommer jag skriva allt mellan himmel och jord, Livet med allt vad det innebär och såklart det som sätter lite piff på vardagen!

Kommentera

