lifeinbromma's Blog

Lifestyle & Feelgood

Slödag

Lämna en kommentar

Idag vaknade jag med jordens huvudvärk och kände mig typ bakis…både jag och mamma vaknade vid kl 02 inatt så vi gick ner i köket och tryckte i oss lite pizza rester…😉 Vi satt och pratade om livet och vips var kl 03.30 och det var dags att försöka somna om….

Vi skulle haft gäster idag men Lina ringde och ställde in då hon var ur risig så jag avbokade även Mirre då jag ändå inte kände mig 100:a. Ingen skumpa och oxfilé ikväll utan det får blir sushi istället. Inte heller fel!

Har köpt nya lampor till vardagsrummet då de gamla verkligen hade gjort sitt. Ville inte lägga ner en förmögenhet då jag inte riktigt vet hur det kommer bli med rummets utformning när vi bygger ut. Hittade lampfötterna på Åhléns och skärmarna på Ikea
Det blev betydligt bättre, de andra var alldeles för klena..

20130105-153907.jpg

20130105-153915.jpg

Jag fick ett sött fat av mamma som kommer farfar (1700-tal) så det är inte läge att Melcher drar ner det i backen…

20130105-154040.jpg

20130105-154048.jpg

Författare: lifeinbromma

Fyller snart 40 år Tre underbara söner och en lika underbar man Katten Nalle Bor i Bromma, såklart :-) Här kommer jag skriva allt mellan himmel och jord, Livet med allt vad det innebär och såklart det som sätter lite piff på vardagen!

Kommentera

