lifeinbromma's Blog

Lifestyle & Feelgood

Retur på favvo lampan

Lämna en kommentar

Som jag har tjatat om tidigare så hade jag äntligen bestämt mig för Verner Panton lampan Phantella som bl.a. finns på Rum21
Hade tänkt mig den i hallen så jag beställde den till slut och fick hem den på bara två dagar! Grymt! Var så glad när jag hämtade ut den på ICA och rev upp kartongen men blev snabbt uppgiven när jag ställde den i hallfönstret, den stack ut typ 7 cm från kanten och såg jätte otymplig ut. Inte alls så fin jag hade hoppats på..dessutom var ljuset i lampan starkt och inte alls som jag trodde. Sagt och gjort så packades den ner igen och tillbaka till ICA för retur. Googlat massa och har kommit fram till det får bli en till Flowerpot som vi har i matsalen. Blir nog mest enhetligt!!!

20130105-155043.jpg

I retur!!!

Författare: lifeinbromma

Fyller snart 40 år Tre underbara söner och en lika underbar man Katten Nalle Bor i Bromma, såklart :-) Här kommer jag skriva allt mellan himmel och jord, Livet med allt vad det innebär och såklart det som sätter lite piff på vardagen!

Kommentera

