lifeinbromma's Blog

Lifestyle & Feelgood

Nya middagstallrikar

1 kommentar

Åhhh vad vi sover!! Helt galet, har ställt om dygnet helt och hållet…Hela familjen vaknade vid 10, även Melcher, förstår inte hur vi ska kunna komma tillbaka till normala rutiner om en vecka?!?!
Men den här julen har verkligen inneburit vila och återhämtning. Sååå behövligt.

När vi hade middag häromdagen så fick M frispel på våra middagstallrikar som han tycker ser ut som sopptallrikar och som dessutom inte går in i diskmaskinen…jag förstår liksom inte riktigt problemet men nu kommer det att köpas nya för att han ska bli lugn!
Svårt att hitta fina som inte kostar en förmögenhet men jag såg att iittala hade snygga. Dels serien Teema som är otroligt stilren och enkel

20121230-085315.jpg

men sedan älskar Kastehelmi…kanske i dyraste laget dock.

20121230-085447.jpg

Författare: lifeinbromma

Fyller snart 40 år Tre underbara söner och en lika underbar man Katten Nalle Bor i Bromma, såklart :-) Här kommer jag skriva allt mellan himmel och jord, Livet med allt vad det innebär och såklart det som sätter lite piff på vardagen!

One thought on “Nya middagstallrikar

  1. Båda är mina favoriter också men de ni har är superfina tycker jag. Den övre har min syster, väldigt snygga och bra storlek om man vill ha diskmaskinsanpassade 😉

Kommentera

